RAW

پی پر ویو مجازی
سخن نویسنده : دوستان لطفا هرچه سریعتر ثبت نام کنید تا کارمون رو شروع کنیم
صفحه اصلی عناوین مطالب آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ :
1.John Cena
2.Roman Reigns
3.CM Punk
4.Christian
5.Edge
6.UnderTaker
7.Daniel Bryan
8.Rusev
9.Sheamus
10.Brock Lesnar
قهرمانان فعلی

: تبادل بنر پذیرفته میشود ، بنر ما

ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1393 ا 22:9
نویسنده :Lord Of Darkness

Replay Of SmackDown

تیکر جاخالی میده و اسپیر روی داور انجام میشه !!!

پانک ، رینز و شیمس از این فرصت استفاده میکنن و 3 تایی تیکر رو میزنن

تم سانگ اولوشن به صدا در میاد !!!

باتیستا و اچ به سرعت به سمت رینگ میان و با پانک و شیمس درگیر میشن

درگیری اولوشن با پانک و شیمس به بیرون رینگ کشیده میشه

و باتیستا و اچ فینیشر هاشون رو روی پانک و شیمس انجام میدن

تیکر با کین تگ میکنه

کین وارد رینگ میشه و تومبستون پایلدرایور رو روی رینز انجام میده

داور بلند میشه و کین کاور میکنه

1...2...3

بعد از اتمام مسابقه:

رینز به سختی از جاش بلند میشه

پانک وارد رینگ میشه و با رومن درگیری لفظی پیدا میکنه

شیمس داخل رینگ میاد و اونارو اروم میکنه

شو اسمکدان در حالی که رینز و پانک به هم نگاه میکنن به پایان میرسه


 

پرومو: صحبت های رومن رینز

تم سانگ رومن رینز به صدا در میاد

در حین ورود رینز صحنه هایی از مین اونت اسمکدان به نمایش در میاد

رینز وارد رینگ میشه و میکروفون رو میگیره:

سلام خوش اومدین به ماندی نایت راو امشب من اومدم تا یه کشتی گیر رو چلنج کنم و اون کسی نیست جز لیدر مزخرف تیم راو سی ام پانک پانک تو کشتی گیر خیلی خوبی هستی ولی در کنارش یک ترسویی پانک من تو رو تو راء امشب چلنج میکنم برنده لیدر تیم راو میشه و بازنده از تیم راو حذف میشه و پانک fell the power 

تصویر سی ام پانک در تلوزیون سالن به نمایش در میاد:

رینز تو به من میگی ترسویی؟؟؟رینز من تورو امبروز رو و رولینز رو قبلا تو مسابقه ای هندیکپ شکست دادم هفت بار قهرمان جهان شدم دو بار مانی این د بنک رو گرفتم. میگی من برای لیدر گروه راو بدرد نمیخورم اون موقع که تو دبليو دبليو ای رو از تلویزیون تماشا میکردی من گروه های بزرگی مثل نکسز و استرایت ادج رو رهبری کردم .
من نمیخواستم این درگیری ها پیش بیاد ولی قبول من چلنچت رو قبول میکنم.


مایکل کول: خوش اومدید به ماندی نایت راء.همونطور که مشاهده کردید رومن رینز سی ام پانک رو در یک مسابقه چلنج کرد و پانک هم پذیرفت.در نهایت این مسابقه برای امشب به ثبت میرسه

جی بی ال: شرط این مسابقه هم اینه که برنده لیدر تیم راء میشه و بازنده از تیم راء حذف خواهد شد.مایک فک میکنم اوضاع تیم راء بدجور بهم ریختس

کول: دقیقا همینطوره.از این بحث جدا بشیم میرسیم به دیگر مسابقات.امشب تکلیف یه نفر دیگه از تیم راء مشخص میشه.ست یا روسف.یکی از این دو نفر به تیم راء اضافه میشن در صورت برد در مسابقشون

جی بی ال: یه مسابقه حساس دیگه هم در پیش داریم.براین و سینا مقابل اورتون و لزنر.میشه گفت بازی قهرمانان مقابل چلنجر ها هس



مسابقه اول: دین امروز VS دلف زیگلر (400 سکه + 110 تجربه)

زنگ شروع مسابقه به صدا در میاد

زیگلر دراپ کیک رو انجام میده و بالای تاپ روپ میره

دین امبروز بلند میشه و با ضربه لگد زیگلر رو به بیرون رینگ پرت میکنه

دین خودش رو به طناب های رینگ میزنی و بر روی زیگلر میپره

2 دقیقه بعد

مومنتوم دست زیگلر افتاده و با انجام سوپرکیک امبروز رو نقش بر زمین میکنه

1...2...دین در شماره 2 بلند میشه

دلف اماده اجرای زیگ زاگ میشه

یه رل ناگهانی از دین

1...2...زیگلر کیک اوت میزنه

دین امبروز قصد داره درتیدیدز رو انجام بده

زیگلر بدل میکنه و زیگ زاگ رو انجام میده

1...2...3

برنده مسابقه: دلف زیگلر (400 سکه + 110 تجربه)


 

مسابقه دوم: ادج VS دلریو (400 سکه + 110 تجربه)

در نهایت ادج با انجام اسپیر دلریو رو پین میکنه

برنده مسابقه: ادج (400 سکه + 110 تجربه)


 

تبلیغ بازی رومن رینز و سی ام پانک


برنده لیدر تیم راء و بازنده از تیم راء حذف خواهد شد



مسابقه سوم: باتیستا VS شیمس (450 سکه + 110 تجربه) 

تم سانگ د انیمل باتیستا به صدا در میاد و وارد سالن میشه

شیمس با تشویق تماشاگران وارد رینگ میشه

داور زنگ شروع مسابقه رو به صدا در میاره

شیمس باتیستا رو به گوشه کناره رینگ میبره و ضربات مشت رو بهش وارد میکنه

باتیستا شیمس رو به عقب هل میده و کلوزلاین سنگینی رو انجام میده

باتیستا اماده انجام اسپیر میشه

شیمس بدل میکنه و باتیستا رو پشت طناب های رینگ میندازه

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10

مثل همیشه ضربات 10 گانه رو انجام میده

باتیستا به بیرون رینگ میوفته

شیمس بالای تاپ روپ میره

و از روی تاپ روپ روی باتیستا که بیرون رینگه میپره

شیمس باتیستا رو داخل رینگ میندازه

خودش وارد رینگ میشه

باتیستا بلند میشه و اسپیــر رو انجام میده

.

.

.

1...2...شیمس در شماره 2 بلند میشه !

باتیستا باز هم کاور میکنه

1...2... و باز هم شیمس کیک اوت میزنه

باتیستا شیمس رو به بالای تاپ روپ میبره

قصد داره سوپرپلکس رو انجام بده

شیمس با چند ضربه مشت مانع میشه

شیمس قصد داره روی باتیستا بپره

باتیستا در حین پریدن شیمس رو روی شونه هاش میزاره

و قصد انجام باتیستا بامب رو داره

شیمس چند ضربه مشت به سر باتیستا وارد میکنه

و دی دی تی رو انجام میده

1...2...باتیستا در شماره 2 بلند میشه

3 دقیقه بعد...

شیمس قصد انجام بروگ کیک رو داره

باتیستا بلند میشه

شیمس به سرعت به سمت باتیستا میاد

باتیستا با انجام اسپاین باستر شیمس رو نقش بر زمین میکنه

باتیستا اماده انجام باتیستا بامب میشه

شیمس برای بار دوم بدل میکنه !

و باتیستا رو به بیرون رینگ میندازه

خودش هم به بیرون رینگ میره

باتیستا صندلی برمیداره و به سر شیمس ضربه میزنه !!!

برنده با قانون DQ: شیمس (450 سکه + 110 تجربه)

بعد از اتمام مسابقه:

باتیستا شیمس رو به داخل رینگ میندازه

و باتیستا بامب رو روی شیمس انجام میده



مسابقه چهارم: روسف VS رولینز (400 سکه + 110 تجربه + ورود به تیم راء)

شیمس به همراه لانا و پرچم روسیه وارد رینگ میشن

ست هم با واکنش منفی از طرف تماشاگران وارد رینگ میشه

داور زنگ شروع مسابقه رو به صدا در میاره

ست چند ضربه لگد به شکم روسف وارد میکنه

خودش رو به طناب های رینگ میزنه

در برگشت روسف سوپلکس سنگینی رو انجام میده

ست بلند میشه و روسف سوپرکیک رو انجام میده

در نهایت روسف با انجام اکولید ست رولینز رو تسلیم میکنه 

برنده مسابقه: روسف (400 سکه + 110 تجربه + نفر چهارم تیم راء)


 

مسابقه پنجم: کریس جریکو VS تریپل اچ (450 سکه + 110 تجربه)

تریپل اچ با تم سانگ اولوشن وارد سالن میشه

کریس جریکو هم وارد رینگ میشه

داور زنگ شروع مسابقه رو به صدا در میاره

تریپل اچ چند ضربه مشت به سر جریکو وارد میکنه

دست جریکو رو میگیره و به سمت طناب ها هل میده

در برگشت اچ اسپاین باستر رو انجام میده

و در نهایت با انجام پدگری جریکو رو پین میکنه 1...2...3

برنده مسابقه: تریپل اچ (450 سکه + 110 تجربه)



مسابقه ششم: جان سینا & دنیل براین VS براک لزنر & رندی اورتون (500 سکه + 120 تجربه)

جان سینا با کمربند WWE و تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ میشه

دنیل براین هم با کمربند سنگین وزن و با شعار YES YES YES وارد رینگ میشه

براک لزنر و پول هیمن وارد سالن میشن

و در نهایت رندی اورتون وارد رینگ میشه

مسابقه رو رندی و دنیل اغاز میکنن

رندی چند ضربه مشت به صورت براین وارد میکنه

اورتون دنیل رو به گوشه رینگ میبره

و بالای تاپ روپ قرار میده

رندی قصد انجام سوپرپلکس از بالای تاپ روپ رو داره

دنیل با چند ضربه مشت به شکم رندی مانع میشه

و از روی تاپ روپ روی رندی میپره

1...رندی در شماره 1 بلند میشه

دنیل با سینا تگ میکنه

جان سینا و رندی اورتون فیس تو فیس میشن

ضربات مشت از دو کشتیگیر

سینا دست رندی رو میگیره و به سمت طناب ها هل میده

رندی در برگشت کلوزلاین رو انجام میده

و با براک لزنر تگ میکنه

براک وارد میشه و جرمن سوپلکس اول رو روی سینا انجام میده

سینا رو بلند میکنه و جرمن سوپلکس دوم رو انجام میده

لزنر برای بار سوم جرمن سوپلکس رو انجام میده

1...2...سینا در شماره 2 بلند میشه

لزنر به سمت دنیل میره و با ضربه مشت اونو به زمین میندازه

در برگشت سینا رل میکنه

1...2...لزنر به سختی از زیر رل در میاد

لزنر سینا رو بلند میکنه و قصد داره سوپلکس رو روش انجام بده

سینا بدل میکنه و سوپلکس سنگینی رو روی براک انجام میده !

هردو کشتیگیر رو زمین افتادن و به سمت کرنر میرن

دنیل و رندی اماده تگ هستن

هردو کشتیگیر باهم تگ میکنن

رندی و دنیل وارد رینگ میشن

رندی به سرعت به سمت دنیل میدوه و قصد انجام کلوزلاین رو داره

دنیل بدل میکنه و رانینگ نی رو انجام میده !

دنیل یس لاک رو روی رندی قفل میکنه

.

.

رندی قصد داره دستش رو به طناب های رینگ برسونه

اما فایده نداره و بعد از 12 ثانیه تسلیم میشه

برنده مسابقه: دنیل براین & جان سینا (500 سکه + 120 تجربه)

بعد از اتمام مسابقه:

براک وارد میشه و دنیل رو بلند میکنه و F5 رو روش انجام میده

سینا وارد رینگ میشه و AA رو روی لزنر انجام میده

رندی بلند میشه و قصد انجام RKO رو داره

سینا بدل میکنه و AA رو روی رندی هم انجام میده !

و در نهایت سینا با کمربند WWE با تماشاگران خوشحالی میکنه


 

مین اونت: سی ام پانک VS رومن رینز (برنده لیدر تیم راء و بازنده از تیم راء اخراج خواهد شد) 

تم سانگ سی ام پانک به صدا در میاد و وارد رینگ میشه

رومن رینز با کمربند یونایتد استیتز و از میان تماشاگران وارد سالن میشه

رومن و پانک فیس تو فیس میشن

داور زنگ شروع مسابقه رو به صدا در میاره

رومن ضربات مشت رو به صورت پانک وارد میکنه

پانک در جوابش سوپلکس سنگینی رو انجام میده

و ضربات مشت رو به سر رومن در حالی که رومن روی زمین افتاده میزنه

داور پانک رو به عقب میکشونه

رومن بلند میشه و سوپرمن پانچ رو انجام میده

1...2...پانک در شماره 2 بلند میشه

2 دقیقه بعد

رینز پانچ سنگینی به پانک وارد میکنه

و اماده انجام اسپیر میشه

پانک بلند میشه

رومن به سمت پانک میره و پانک بدل میکنه و دی دی تی رو انجام میده

1....رومن در شماره 1 بلند میشه

پانک رینز رو بلند میکنه و به سمت تاپ روپ هل میده

به سرعت به سمت رینز میره و با زانو به شکم رینز ضربه وارد میکنه

پانک اماده انجام GTS میشه

.

.

.

اوه خدای من اندرتیکر از رینگ بیرون میاد

و پای پانک رو میگیره و به زیر رینگ میکشونه

اتمام مسابقه بدون نتیجه !

بعد از اتمام مسابقه:

پانک سعی میکنه فرار کنه

رینز دست پانک رو میگیره و به بالا میکشه !

تیکر به داخل رینگ میاد

رومن رینز سوپرمن پانچ رو روی تیکر انجام میده

پانک تیکر رو بلند میکنه و GTS رو روش انجام میده !

سی ام پانک و رومن رینز به هم دیگه نگاه میکنن

چراغ های سالن خاموش میشن !!!

بعد از روشن شدن چراغ ها اثری از پانک ، تیکر و رینز نیست !

شو راء در حالی که تماشاگرا خشکشون زده به پایان میرسه.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

روسف
ساعت23:36---3 اسفند 1393
داداش تو راو بعد برکینگ رایتز اگه من مسابقه دارم که بعد مسابصه یا قبلش یه پرومو حاضر کنم کلی حرف دارم برا گفتن در مورد بعضیا ...


پاسخ:پرومو میزارم واست.صحبتاتو فردا قبل از ساعت 18:00 بفرست


محمد
ساعت15:53---28 بهمن 1393
داداش یعنی کی پی پر ویو نتایج میاید یعنی چند شنبه هتست
پاسخ:نتایجش یکشنبه میاد


جان سینا
ساعت7:13---28 بهمن 1393


فرزاد
ساعت21:00---27 بهمن 1393
مای نیم اندرتیکر



عرفان کیه؟ پانک یا رینز؟
پاسخ:punk


عرفان
ساعت19:55---27 بهمن 1393
تو مین اونت مسابقه میخوام ممنون.
پاسخ:باشه


ست
ساعت18:44---27 بهمن 1393
چه ربطی داره رول گفته پیروزی در یک شو را تضمین می کند من 2تادیگه خریدم باختم
پاسخ:عزیزه من روسف هم ایتم خریده بود


ست
ساعت18:27---27 بهمن 1393
من سه تا ایم خریده بودم چطور باختم:|
پاسخ:سطح کشتیگیرت خیلی پایین تر از روسف بوده.فک کنم اولین مسابقه ست هم بوده البته با اسم کاربری شما


عماد برایان
ساعت18:15---27 بهمن 1393
ممنون از جوابت در نظر قسمت اخبار خخخ
پاسخ: :)


شیمس
ساعت17:34---27 بهمن 1393
سلام بلحق که شوی عالی بود من در مین ایونت میخوام صحبت کنم . پرومو داشته باشم
پاسخ:اوکی


MOHAMAD
ساعت17:26---27 بهمن 1393
اقا چرا وقتی که من بردم بهم سکه و تحربه نداد نام کشتی گیرم دلف زیگلر اگر تجربه رو می داد من سطح کشتیگیرم میرفت سه
پاسخ:هم سکه هارو میریزم هم تجربه هارو میدم.صبر داشته باش


عرفان
ساعت17:21---27 بهمن 1393
عالی بود
فقط لطفا بعدا تو اخبار تا آخر شب بزار که ببینیم چیشد نبره بکشتمون این دد من


جان سینا
ساعت15:14---27 بهمن 1393
می خوام تو صحبتای رومن رینز بیام و یک نظربدم به رومن رینز!!!
پاسخ:نمیشه :)


شیمس
ساعت22:38---26 بهمن 1393
میگم علی جان شرمنده میشه پول مسابقات را یکم بالاتر ببری مثلا هر مسابقه ای 500 یا 800 سکه لطفا چون از این ببعد فقط از رهکدوم 2 شو برگزار میشه و الان تیم راو من خودم شخصا فقیرم و هیچی پول ندارم شرمنده
پاسخ:یه فکری به حالش میکنم


محمد
ساعت20:30---26 بهمن 1393
واقعا ببینیم اگه رندی اروتون انلاین باشه اقای مدیر رندی اروتون انلاین هست
پاسخ:بله هست


جان سینا
ساعت20:04---26 بهمن 1393
دنیل کی می تو نه حریف ما بشه!!!

عماد برایان
ساعت18:22---26 بهمن 1393
:|
:| میگه میخوام ببرم تو هم میگی باشه
پاسخ:نگفتم باشه :| گفتم ایتم خواستی الان بخر


محمد
ساعت18:17---26 بهمن 1393
داداش امب می خواهم ببرم در مقابل برایان و سینا و فردا هست نتایج من فردا ایتم را می گم ولی نتایج را ساعت 8 کن باشه
پاسخ:میخوای ببری همین الان ایتمو بگو.ساعت نتایج تغییر نمیکنه


شیمس
ساعت16:58---26 بهمن 1393
پس بگو با گوشی بیا با کامپیوتر نیا

کریشن
ساعت15:46---26 بهمن 1393
ok تو اسمک میخوام پیپ تی وی داشته باشم
مهمان :حریفم
پاسخ:حله


کریشن
ساعت15:39---26 بهمن 1393
زیگلرم داشت:|
پاسخ:اون مسابقشو باخت :| تو هرچی مچ میذارم میبری :|


کریشن
ساعت15:37---26 بهمن 1393
من کوشم:|
پاسخ:اسمکدان مچ داشتی دیگه چه خبره :|


جان سینا
ساعت15:10---26 بهمن 1393
داداش سایتت واقعا عالیییییییییییییه!!!!
پاسخ:ممنون نظر لطفته


روسف
ساعت13:48---26 بهمن 1393
سلام مدیر

اگه بخوام تگ تیم داشته باشم باید چیکار کنم؟

راستش به برکنار کردن اولوشن فک میکردم ...

اینجا شو بحذفی ها

استوری جالبی میشه

میخوام با براک تیم بزنیم یه تیم کاملا هیل ...

خخخخخخخخخ
پاسخ:بعد از برگینگ رایتز بهتون استوری تگ تیم میدم


شیمس
ساعت13:15---26 بهمن 1393
چه طور اونوقت من توشم اپدیت کن ببین درست میشه یانه
پاسخ:با PC هرکار میکنم نمیاد بالا.بیخیالش


شیمس
ساعت12:38---26 بهمن 1393
علی خوبه اون نرم افزار رو برداشتی چون کسی نمیتونه دان کنه بعد یک چت روم خیلی خوب سراغ دارم چه جوری میتونم باهات صحبت کنم شمارتو دارم ولی واتس اپ وایبر لاین یا چیز دیگه نداری راستی اگر اتافاقی یا چیزی داخل صحبت های رومن رینز افتاد من وارد میشم منظورم درگیری هست که خودت بهتر میدونی
پاسخ:لاین دارم.ولی چند روزه نمیتونم واردش شم.مشکل پیدا کرده


saman
ساعت10:20---26 بهمن 1393

صحبتهام خوب بود؟
پاسخ:عالی بود.خودمم دقیقا همین تو ذهنم بود.البته یه تغییر کوچیکی تو صحبتات باید انجام شه.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: نتایج شو ها ، شو راء ، ،

لیست پی پر ویو ها
Bragging Rights Results

نتایج  پی پر ویو برگینگ رایتز

نتایج پی پر ویو :
نتــایج کــوتاه :
Team RAW Win Team Smackdown
Edge Win Bryan & Lesnar
Cena Win Orton
Christian Win Ziggler
Ambrose Win Rollins
مشــاهده جزئیــات کامــل :
Next Pay-Per-View

پی پر ویو بعدی Money In The Bank

پی پر ویو بعدی :Money In the Bank
مســابقــات ثبــت شـــده :
مســابقــات احتمـالـی :
مشــاهده جزئیــات کامــل :
پــوستـــر رسمـــی :

پی پر ویو بعدی Money In The Bank

پشتیبانی